Εγγραφή στο xMall.gr μέσω e-mail, για να λαμβάνετε όλες τις προσφορες και τις εκπτώσεις πρώτοι!
Βάλτε εδώ το e-mail σας:

Παράπονα για καταλύματα και Τουριστικές υπηρεσίες




Παράπονα για καταλύματα και Τουριστικές υπηρεσίες 


Βλέπετε παρανομίες ξενοδόχων, καταλυμάτων ή άλλων πάροχων τουριστικών υπηρεσιών; Δεν είσαστε ευχαριστημένοι με τις παρεχόμενες υπηρεσίες; Σας υποσχέθηκαν άλλα στο ξενοδοχείο ή στην ταβέρνα και άλλα τελικά σας έδωσαν;

Βρείτε  την φόρμα παραπόνων που έχει το Υπουργείο Τουρισμού και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) για αυτόν τον σκοπό.

Καταχωρίστε το παράπονό σας στην φόρμα παραπόνων για Τουριστικές Υπηρεσίες στην Ελλάδα.

Ως καταναλωτής προστατεύεστε από την Ελληνική νομοθεσία περί προστασίας καταναλωτή, για όλες τις συναλλαγές που κάνετε ενώ ταξιδεύετε στην χώρα. 

Όλες οι επιχειρήσεις τουριστικές ή μη, υποχρεούνται στην έκδοση γραπτών αποδείξεων για το σύνολο του ποσού που εισπράττουν. Η απόδειξη κατοχυρώνει τον καταναλωτή σε οποιαδήποτε διεκδίκηση - διαφορά με τις επιχειρήσεις. Οι ξένοι επισκέπτες σκόπιμο είναι να κάνουν ασφάλεια πριν το ταξίδι τους.

Κατά τη διαμονή σας σε καταλύματα που διαθέτουν το ειδικό σήμα λειτουργίας του ΕΟΤ ισχύουν τα ακόλουθα:
  1. Ο ξενοδόχος είναι υποχρεωμένος να ενοικιάζει τα κενά δωμάτια που διαθέτει στους πελάτες και να παρέχει όσες ανέσεις διαφημίζει.
  2. Ο ξενοδόχος είναι υποχρεωμένος να απαντά εγγράφως μέσα σε 3 ημέρες ότι αποδέχεται ή όχι κάθε παραγγελία για δωμάτιο που του έχει υποβληθεί με οποιονδήποτε τρόπο (τηλεφωνικά, εγγράφως ή με email) αναφέροντας τις λεπτομέρειες της μίσθωσης (τύπος δωματίου, ημέρες κράτησης, τιμή). Η έγγραφη απάντηση κατοχυρώνει τον πελάτη και τον ξενοδόχο ταυτόχρονα.
  3. Η προκαταβολή για την κράτηση δεν μπορεί να ξεπερνά το 25% του συνολικού κόστους διαμονής αλλά δεν μπορεί να είναι μικρότερη από το μίσθωμα μιας ημέρας.
  4. Σε περίπτωση ακύρωσης από τον πελάτη εφόσον αυτή γίνει 21 ημέρες πριν από την συμφωνημένη άφιξη ο ξενοδόχος υποχρεούται να επιστρέψει ολόκληρη την προκαταβολή ενώ αν η ακύρωση γίνει σε λιγότερες από 21 ημέρες ο πελάτης οφείλει στον ξενοδόχο το μισό του συνολικού ποσού της παραγγελίας που ακύρωσε.
  5. Σε περίπτωση που ο ξενοδόχος αδυνατεί να προσφέρει δωμάτια που έχει αποδεχτεί να διαθέσει σε πελάτες, υποχρεούται να εξασφαλίσει την διαμονή τους σε άλλο κατάλυμα της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, στην ίδια πόλη που να προσφέρει τις ίδιες ανέσεις και εν γένει παροχές με εκείνες που διαφημίζει για το δικό του κατάλυμα.
  6. Ο ξενοδόχος φέρει ευθύνη μόνο για τα πολύτιμα ή μεγάλης αξίας αντικείμενα και χρήματα που του έχει παραδώσει ο πελάτης, δίνοντας σχετική απόδειξη.
  7. Η διατήρηση μέσα στο ξενοδοχείο κάθε είδους κατοικίδιων ζώων απαγορεύεται εκτός αν διατίθεται στο ξενοδοχείο ειδικός για τούτο χώρος . Σε κάθε περίπτωση να υπάρχει αντίστοιχη συνεννόηση μεταξύ ξενοδόχου και τουρίστα καταναλωτή για το θέμα αυτό.